Reklamacje

Warunki reklamacji

 

W przypadku wady produktu wymieniamy go na własny koszt na ten sam, bądź inny (gdy nie ma na magazynie) wybrany przez klienta. Jeżeli klient wybiera zwrot pieniędzy, przelewamy kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami wysyłki i kosztem zwrotu produktu. Procedura wymiany następuje natychmiast po zgłoszeniu wady produktu.

 

Jeżeli występują jakieś problemy, pytania bądź niejasności, związane z produktem, proszę w pierwszej kolejności o kontakt mailowy lub telefon. Dołożymy wszelkich starań, by rozwiązać problem i na pewno znajdziemy dogodne rozwiązanie.

 

Dane do kontaktu:

Przedsiębiorstwo Handlowe  

Przemysław Koczorowski

Jadowniki Rycerskie 34, 88-400 Żnin

Telefon: 506 293 258

E-mail: p.koczorowski@e-kajtek.pl 

 

 

Nie odpowiadamy na maile, które nie zawierają imienia i nazwiska oraz na SMS-y.

 

<<< Powrót