KOSZYK JEST
PUSTY

Reklamacje

Reklamacje
 
Robię wszystko, żeby zapewnić jak najlepsze produkty i obsługę. Od sześciu lat zajmuję się sprzedażą odzieży dziecięcej i niemowlęcej polskich producentów, min. w sklepach i hurtowniach. W związku z rozwojem i coraz większym wpływem sprzedaży internetowej przenoszę część sprzedaży właśnie tu, żeby dotrzeć do każdej osoby, która poszukuje bezpiecznych, polskich produktów. Prowadzę legalnie działającą firmę. Ubranka są nowe, uszyte z polskiej atestowanej bawełny. Produkty są bezpieczne dla zdrowia dziecka. Wykonane starannie, kolorowe, z mnóstwem wzorów powodują, że dziecko wygląda w nich wspaniale. Nadruki są wykonywane bezpiecznymi i trwałymi farbami przez polską firmę, specjalnie dla dzieci.

Paczki wysyłam w ciągu 24 godzin.

Koszty przesyłki doliczam tylko raz, bez względu na ilość przedmiotów. Cena za przesyłkę składa się z kosztu wysyłki Poczty Polskiej oraz kosztu pakowania.

List polecony ekonomiczny – 8,00

List polecony priorytet – 13,00

Pocztex Kurier 48 – 14,00

Pocztex Kurier 48  (pobranie) 18,00

 

Czas dostawy jest uzależniony od Poczty Polskiej i w przypadku przesyłki priorytetowej oraz Kuriera 48, najczęściej jest to następny dzień roboczy od nadania. W przypadku listu ekonomicznego dostawa jest najczęściej powyżej 4 dni roboczych od nadania.

 

Proszę sprawdzić w obecności kuriera, w jakim stanie jest paczka. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak towaru proszę spisać protokół szkody (dostępny u kuriera). Protokół taki spisany w obecności kuriera uprawnia do zgłoszenia reklamacji. W przypadku nieodebrania przesyłki w  terminie lub błędnego adresu powodując zwrot do nadawcy - klient ponosi koszty związane ze zwrotem + koszt kolejnej wysyłki. W przypadku nieodebrania przesyłki za pobraniem (zwrot do mnie) będę domagać się zwrotu kosztów.

Opłacone zamówienia oraz paczki za pobraniem pakuję od poniedziałku do piątku ok. godziny 10.00, i wysyłam tego samego dnia. Wiadomość o nadaniu zawsze wysyłam mailowo.

 

Wpłaty możesz dokonać przez opcję Przelewy24, lub na rachunek bankowy, podając imię i nazwisko w tytule przelewu, co przyspieszy wysyłkę. W przypadkach losowych, gdy wpłata może się opóźnić, proszę o kontakt. Zazwyczaj oczekuję na przelew 10 dni. W przypadku braku wpłaty lub kontaktu anuluję zakupy. Informacja o wpłacie zostanie wysłana mailowo. Dane do przelewu zostaną wysłane również na adres e-mail.

Jeżeli występują jakieś pytania bądź niejasności, związane z produktem,  proszę w pierwszej kolejności o kontakt mailowy lub telefon. Dołożę  wszelkich starań, by rozwiązać problem i na pewno znajdę dogodne  rozwiązanie. W przypadku wady produktu, wymieniam go na własny koszt na  ten sam, bądź inny (gdy nie ma na stanie) wybrany przez klienta. Jeżeli  klient życzy sobie zwrotu pieniędzy, przelewam kwotę zapłaconą za towar  wraz z kosztami wysyłki do klienta i kosztem zwrotu produktu. Procedura  wymiany następuje natychmiast po zgłoszeniu wady produktu. Proszę o  kontakt gdy pojawią się jakieś pytania, poszukam wtedy najlepszego  wyjścia z sytuacji. Dane do kontaktu: Przedsiębiorstwo Handlowe  Przemysław Koczorowski Jadowniki Rycerskie 34, 88-400 Żnin Telefon: 506 293 258  E-mail: p.koczorowski@e-kajtek.pl 

W przypadku uzasadnionej wady produktu procedura jest taka sama jak w przypadku reklamacji.

Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni informując mnie o tym mailowo. Wymiana towaru (inny model/kolor/rozmiar) możliwa jest po wcześniejszej konsultacji i uzgodnieniu szczegółów. Zwrotu, czy wymiany dokonujesz na własny koszt i nie odbieram paczek za pobraniem. Do produktu należy wówczas dołączyć paragon lub fakturę zakupu. Odzież nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki. Pieniądze zwracam na podany przez klienta numer konta w ciągu 7 dni od otrzymania towaru. Kwota zwrotu nie uwzględnia kosztów przesyłki, tylko cenę towaru. W przypadku uzasadnionej reklamacji, uwzględniam również koszt przesyłki. Dane do kontaktu: Przedsiębiorstwo Handlowe Przemysław Koczorowski Jadowniki Rycerskie 34, 88-400 Żnin Telefon: 506 293 258 E-mail: p.koczorowski@e-kajtek.pl

Przedsiębiorstwo Handlowe Przemysław Koczorowski

Jadowniki Rycerskie 34, 88-400 Żnin

Bank Millennium: 22 1160 2202 0000 0000 9014 5321

(w tytule proszę podać imię i nazwisko)

Do każdego zakupu dołączony jest paragon fiskalny, lub na życzenie faktura VAT, po przesłaniu niezbędnych danych.

Udzielam odpowiedzi na każde pytanie:

Telefon:

506 293 258

E-mail:

p.koczorowski@e-kajtek.pl

Nie odpowiadam na maile które nie zawierają imienia i nazwiska, oraz na SMS-y.

Zmianę adresu dostawy najlepiej wykonać przy pomocy „formularza opcji dostawy”, lub mailowo: p.koczorowski@e-kajtek.pl, podając imię i nazwisko oraz nowy adres dostawy.

O urlopach, bądź innych przerwach zawsze informuję klientów na stronie.

Będę bardzo wdzięczny za wystawienie pozytywnych opini po otrzymaniu przesyłki. Dzięki temu będę miał pewność, że paczka dotarła i jesteś zadowolona z mojej pracy.

Proszę o rozważne zakupy, ponieważ sprawy zwrotów i reklamacji nie są łatwe i wymagają dużego nakładu czasu i pracy. Mimo to, w przypadku wymiany towaru, zajmuję się tym tak szybko jak to jest możliwe.

Rozmiary w tabeli są podane bez naciągania w pozycji rozłożonej na płasko. Możliwe są nieznaczne różnice w wymiarach, gdyż zdarza się, że ciuszki w tych samych rozmiarach mają drobne różnice wynikające z czynników technologicznych producenta.

Należy również pamiętać, że cechą każdej bawełny 100% na świecie jest jej naturalna kurczliwość, która wg. Polskiej normy (PN-P-84004: 2003) może wynosić 6%, dlatego proszę wziąć pod uwagę tę cechę bawełny, że po wypraniu nawet w niskiej temperaturze, może nieznacznie zmienić swoje wymiary. Gdy bawełna się kurczy, mamy pewność, że jest to 100% bawełna.

Robię wszystko, żeby opisy produktów, były jak najbardziej szczegółowe, a zdjęcia załączone, oddawały realistycznie kolory. Lecz wiem z doświadczenia, że ustawienia monitora mogą nieznacznie wpływać na odcienie przedmiotu, co jest nie do wyeliminowania.

Jeżeli powyższe zasady działania mojej firmy państwu nie odpowiadają, prosimy o kontakt, lub rezygnację z zakupów w celu uniknięcia zbędnych nieporozumień.

Życzę wszystkim udanych zakupów

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl