Reklamacje

Warunki reklamacji

W przypadku wady produktu wymieniamy go na własny koszt na  ten sam, bądź inny (gdy nie ma na stanie) wybrany przez klienta. Jeżeli  klient życzy sobie zwrotu pieniędzy, przelewamy kwotę zapłaconą za towar  wraz z kosztami wysyłki i kosztem zwrotu produktu. Procedura  wymiany następuje natychmiast po zgłoszeniu wady produktu.

 

Jeżeli występują jakieś problemy, pytania bądź niejasności, związane z produktem, proszę w pierwszej kolejności o kontakt mailowy lub telefon. Dołożymy wszelkich starań, by rozwiązać problem i na pewno znajdziemy dogodne rozwiązanie.

 

Dane do kontaktu:

Przedsiębiorstwo Handlowe  

Przemysław Koczorowski

Jadowniki Rycerskie 34, 88-400 Żnin

Telefon: 506 293 258

E-mail: p.koczorowski@e-kajtek.pl 

 

 

Nie odpowiadamy na maile, które nie zawierają imienia i nazwiska oraz na SMS-y.

 

<<< Powrót

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl