Jak robić zakupy?

Instrukcja zakupów w sklepie e-kajtek.pl

 

Jak prosto możesz zamówić ubranka dla niemowląt?

 

Zamówienie w sklepie bez konta

Wystarczy, że wybierzesz w menu po lewej stronie interesujące Cię wyprawki dla noworodków. Na stronie produktu wybierz ilość i kliknij „DODAJ DO KOSZYKA”. Produkt zostanie zapisany i dalej możesz przeglądać stronę w poszukiwaniu kolejnych ubranek, gdzie będziesz postępować analogicznie, dodając produkty do koszyka.

Po wybraniu wszystkich interesujących Cię produktów kliknij „PRZEJDŹ DO KOSZYKA”. Zostanie tam wyświetlona lista zamówionych produktów, którą możesz edytować. Poniżej listy produktów wybierz sposób wysyłki oraz zapłaty za zamówienie. W przypadku wysyłki do paczkomatu, lub innego punktu odbioru, wybierz z listy miejsce, do którego ma zostać wysłana paczka.

Przejdź dalej, klikając „DANE DO WYSYŁKI”. Uzupełnij tam wymagane pola formularza dostawy. Na tym etapie możesz założyć konto w sklepie. Dzięki temu przy kolejnym zamówieniu nie musisz po raz kolejny uzupełniać danych, tylko po zalogowaniu uzupełnią się automatycznie. Posiadanie konta w sklepie pozwala również na wgląd do historii zamówień i edycję płatności. Wystarczy w formularzu dostawy zaznaczyć opcję „CHCĘ ZAŁOŻYĆ KONTO W SKLEPIE”, zostaną wtedy wyświetlone dodatkowe pola, do zdefiniowania hasła do sklepu.

Zachęcam do zaznaczenia zgody na otrzymywanie informacji o nowościach i promocjach oraz ciekawych artykułach klikając „TAK, CHCĘ OTRZYMYWAĆ INFORMACJE O PROMOCJACH I AKTUALNOŚCIACH W SKLEPIE”. Następnie zaakceptuj regulamin i kliknij „PRZEJDŹ DO KASY”. Wyświetli się podsumowanie zamówienia, wtedy kliknij „ZAMAWIAM I PŁACĘ”.

☺ W przypadku wyboru bezpiecznych płatności „Przelewy24” lub "PayU" kliknij „PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”. Zostaniesz przekierowana na stronę serwisu operatora danej płatności, gdzie dokonasz szybkiej płatności internetowej.

☺ Przy wyborze przelewu zwykłego zostaną wyświetlone dane niezbędne do wykonania przelewu. Wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty.

☺ Po wybraniu płatności za pobraniem zostanie wyświetlona informacja o przyjęciu zamówienia, które zostanie wysłane w ciągu 24 godzin od poniedziałku do piątku.

Zamówienie w sklepie z założonym kontem

Posiadając konto, postępujesz analogicznie jak w punkcie powyżej, z tą różnicą, że nie musisz wpisywać po raz kolejny danych w formularzu dostawy. Po prawej stronie formularza wpisujesz adres e-mail i hasło podane przy rejestracji konta. Jeżeli nie pamiętasz hasła, kliknij „NIE PAMIĘTAM HASŁA” i dalej podaj adres E-mail podany przy rejestracji konta i kliknij „WYŚLIJ”. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła na nowe.

Zamówienie telefoniczne

Wystarczy, że w menu po lewej stronie wybierzesz interesujące Cię wyprawki dla niemowląt i zadzwonisz pod numer 506 293 258. Podczas rozmowy podaj numer katalogowy ubranka dla noworodka. Znajduje się na stronie produktu po prawej stronie zdjęcia, pod ceną, np. BZ59N-80. Proszę również podać adres dostawy oraz wybrany sposób wysyłki i płatności.

Zamówienie SMS

Wystarczy, że w menu po lewej stronie wybierzesz interesujące Cię wyprawki dla noworodków i wyślesz wiadomość SMS pod numer 506 293 258. Złóż zamówienie podając numer katalogowy ubranka dla noworodka. Znajduje się na stronie produktu po prawej stronie zdjęcia, pod ceną, np. BZ59N-80. Proszę w treści podać adres dostawy oraz wybrany sposób wysyłki i płatności.

Zamówienie E-mail

Wystarczy, że w menu po lewej stronie wybierzesz interesujące Cię ubranka niemowlęce i wyślesz wiadomość e-mail na adres: p.koczorowski@e-kajtek.pl i złożysz zamówienie, podając numer katalogowy ubranka dla noworodka. Znajduje się na stronie produktu po prawej stronie zdjęcia, pod ceną, np. BZ59N-80. Proszę w treści podać adres dostawy oraz wybrany sposób wysyłki i płatności.

Zamówienie przez Allegro (ceny zawierają opłaty allegro)

Wystarczy kliknąć w poniższy link.
Możesz również w pasku wyszukiwania na stronie allegro.pl wpisać „e-kajtekpl” i rozwijając pasek „WSZYSTKIE DZIAŁY” wybrać przedostatnią opcję „UŻYTKOWNICY” i kliknąć „SZUKAJ”.

Jak uzyskać pomoc?

W każdej chwili i na każdym etapie zakupów możesz skontaktować się z nami, bardzo chętnie udzielimy niezbędnej pomocy związanej zarówno ze sklepem, jak i produktem.

Kontakt:
Przemysław Koczorowski
tel.: 506 293 258
e-mail: p.koczorowski@e-kajtek.pl

Opisy produktów

Rozmiary w tabeli są podane bez naciągania w pozycji rozłożonej na płasko. Możliwe są nieznaczne różnice w wymiarach, gdyż zdarza się, że ciuszki w tych samych rozmiarach mają drobne różnice wynikające z czynników technologicznych producenta.

Należy również pamiętać, że cechą każdej bawełny 100% na świecie jest jej naturalna kurczliwość, która wg. Polskiej normy (PN-P-84004: 2003) może wynosić 6%, dlatego proszę wziąć pod uwagę tę cechę bawełny, że po wypraniu nawet w niskiej temperaturze, może nieznacznie zmienić swoje wymiary. Gdy bawełna się kurczy, mamy pewność, że jest to 100% bawełna.

Robimy wszystko, żeby opisy produktów, były jak najbardziej szczegółowe, a zdjęcia załączone, oddawały realistycznie kolory. Wiemy z doświadczenia, że ustawienia monitora mogą nieznacznie wpływać na odcienie przedmiotu, co jest nie do wyeliminowania.

Dodatkowe informacje

O urlopach bądź innych przerwach zawsze informujemy na stronie.

Będę bardzo wdzięczny jeśli wystawisz pozytywną opinię po otrzymaniu przesyłki. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że paczka dotarła i jesteś zadowolona z naszej pracy.

Prosimy o rozważne zakupy, ponieważ sprawy zwrotów i reklamacji nie są łatwe i wymagają dużego nakładu czasu i pracy. Mimo to, w przypadku wymiany towaru, zajmujemy się tym tak szybko, jak to jest możliwe.

Jeżeli powyższe zasady działania mojej firmy Ci nie odpowiadają, prosimy o kontakt, lub rezygnację z zakupów w celu uniknięcia zbędnych nieporozumień.

Życzymy udanych zakupów